Експерти зробили цікавий висновок стосовно майбутнього всеукраїнських мереж магазинів косметики

Жов 24, 2018 News 0 comments

На ринку торговельних мереж парфумерно-косметичного сегменту України вже найближчими роками неминуча консолідація.

Так стверджують експерти, яких опитали медіа країни на тілі інформації пор можливу угоду про купівлю однієї такої мережі іншою.

Ринок не витримає такої кількості великих операторів, з огляду на той факт, що всі мережі розвиваються. Тому консолідація ринку неминуча”, – сказала, коментуючи відповідну інформацію директор консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова.

Зараз, за оцінками спеціаліста, в Україні найбільшою є мережа парфумерно-косметичних магазинів “Єва” (близько 750 магазинів). Після неї – Watsons (близько 400 торгових точок). Далі йдуть мережі «Prostor» (близько 350 магазинів) та”Космо” (близько 110 магазинів).

При цьому деякі з них ведуть активну експансію. Зокрема, за даними медіа, впродовж трьох років останній років найбільш активно розвивалися “Єва” і Prostor”.

Як повідомляв сайт Інституту розвитку нерухомості (ІРН), у медіа з’явилася інформація про те, що всеукраїнську мережу «Космо» із 110 парфумерно-косметичними магазинами за $ 15 млн може придбати одна з компаній із Дніпра, що сама розвиває аналогічну торговельну мережу. За непідтвердженими даними мова йде про «Prostor».

До цього ІРН розповідав про найбільший ризик інвестицій у комерційну нерухомість.

Related Posts

Sorry, the comment form is closed at this time.